MOTIVASI PMR- MTT Tok Jiring





Salam pada adik-adik PMR 2008 MTT Tok Jiring, best tak tadi ustaz bagi motivasi. Tu le sape suruh pergi motivasi kan dah di motivasikan oleh ustaz.

Okey firstly ambil kata-kata hikmat dulu " Apabila engkau melihat orang yang berilmu mencintai dunia, maka curigailah ia mengenai agamanya, kerana orang yang mencintai sesuatu ia akan menyibukkan diri dengan apa yang dicintainya itu " kata-kata Saidina Umar R.A.

Tips RESQ [1]BERSEDIA
Semalam dapat arahan dari boss untuk mengantikan tempat beliau bagi ceramah motivasi di MTT, apalagi nak menolak rasa rugi tapi dalam hati macamana nak perfom okey bahan maklumat tak cukup ni. Tapi akhirnya bersetuju juga coz dah lama tak buta program sebegini.

Tips RESQ [2] CARI IDEA DENGAN BERKONGSI MAKLUMAT AUDIEN
dah tak tahu apa yang nak dicakapkan walaupun banyak cakap, saya kongsi idea dengan si Naim ( anak Ustaz ABC), MUslimah ( Maggi), Otak-otak (Kelantan), dan semua yang terlibat sori pada semua ye...Anak Ust Bob(dah besar ye awak).

Tips RESQ [3] DATANG AWAL SETTING AWAL
Tadi berlaku problem Laptop tidak detect dengan LCD, nasib baik dah standby dengan LCD ofis, kena datang awal baru boleh prepare awal. Tak ke kelam kabut tadi ye adik-adik

Tips RESQ [4] IKRAR & RESOLUSI
adik Naim diberi penghargaan mengetuai ikrar untuk menjadi pelajar cemerlang (walaupun Negaraku ala-ala nasyid) Aku Mahu Jadi pelajar Cemerlang. semua adik-adik yang menjadi harapan berikirar untuk majukan diri demi bonda, ayahnda, gurunda, sekolahnda dan nda..nda lagi.

Pesanan untuk adik semoga berjaya ye. "make your schoool proud and your sucess is your resposinbility" ingat tak semua orang agama di jaga agama mereka.






2 komen:

Anonymous said...

wahahhaahaha...ermm..amacamm..??

jwapan number tue...??

then...cmne ley dpat nme aeman tuh...heheh....

Anonymous said...

okey adik hanah bagi jawapan setiap perkiraan tu then tambah dengan 365. pastu tolak 615 . jumlahnya digit akhir menunjukkan umur dan angka lain menunjukkan nombor pilihan yang adik fikir.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JIWA DAIE OTAK FIQH |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.