SELAMAT HARI AYAHANDAKU



ayahanda ketika kemalangan

Dicubit telinga, dirotan malahan pernah dipukul. Masih teringat lagi hari tersebut diri ini ketika berusia 7 tahun penat bermain ketika itu ayah sudah bersiap untuk solat jumaat, aku terlena keletihan.

Tiba-tiba aku dipukul dengan tali pinggang bertalu-talu mengerakkan diri ini untuk pergi solat Jumaat, aku mengelak dikejar keliling bilik....kemudian ibuku datang apabila mendengar kecoh di dalam bilik,aku menangis lantas memeluk ibuku. Dalam kemarahan ayahku belum reda ibuku membawa lari diriku ke tandas dan membersihkan diriku. Setelah kelibat ayahku tiada, ibuku menasihati agar diriku berehat dan dalam melihat kehibaan ibu meletakkan ubat pada luka di badanku yang tersiat. Begitulah kenangan yang masih lagi bermain ketika teringat waktu kecil dulu. ( Siap anakku lepas ni kih....)

Terima kasih ayahku, kerana dirimu kini aku berbangga dengan memilikimu aku dapat menjadi sebegini. Kini aku sudah mampu menjadi imam bermakmumkan ayahanda sendiri. Setiap kali doa aku sering bacakan doa untuk mereka berdua .

Moga dengan sambutan Hari Bapa ini dapat mengeratkan hubungan selama-lamanya.

Hayatilah...

0 komen:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JIWA DAIE OTAK FIQH |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.