SELAMAT ULANGTAHUN PERTAMA MUHD SYAMIL



21 November 2009, genap setahun Muhd Syamil di atas muka bumi ini, menghirup udara atas nikmat Illahi, dikurniakan kudrat untuk berlari, namun dirinya belum tumbuh gigi, semoga dikau menjadi insan yang dikasihi.

Dalam mengejar program Konvokesyen anak anak TTG, kami sekeluarga terpaksa berpisah seketika bersama anakanda tercinta walaupun kasihan melihat dirinya yang masih kecil terpaksa berpisah dengan uminya tapi apakah daya, itu saja yang mampu untuk dilakukan ketika ini.

Selepas selesai program syarikat, kami berehat seketika bagi melepaskan keletihan namun kek yang dibeli sudah disediakan. Tersedar dari tidur ketika itu keletihan masih lagi menyelubungi diri namun untuk meraikan anakanda terpaksa kami gagahi.

Sampai sahaja di rumah bonda, anakanda sudah bersedia. Tangisan di hati kecil menyambut dengan pelukan anakanda yang terpisah buat seketika. 'Ya Allah terima kasih ke atas kurniaanMu, memberikan kami anak yang sihat dan ceria, semoga dirinya menjadi insan yang soleh'

Seusai ayahanda pulang dari kedai, disambut kelahiran bersama ayahanda yang selang sehari. Mencari hadiah untuk ayahanda tapi kedai yang menjual pakaian memberitahu tida menjual baju mekayu untuk Raya...pelik Raya Aidiladha tidak perlu memakai baju raya jugak ke???

Akhirnya kami menyambut dengan penuh sederhana dengan ahli keluarga, terima kasih kepada Mak Teh yang membuta air, Mak Ngah yang mengambil gambar dan juga Pok Su yang menjaga si kecil Syamil.

" Ya Allah lanjutkan usia kami untuk terus beribadat kepadamu..Amin'

0 komen:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JIWA DAIE OTAK FIQH |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.