KEMENANGAN UNTUK RAKYAT



Tiada ungkapan melainkan syukur pada Illahi di atas anugerah dan amanah yang diberikan kepada sesiapa yang Dia kehendaki.





Semalam 3 kemenangan yang diraih oleh setiap peserta pertadingan Pilihanraya, Tahniah diucapkan kepada IR Nizar YB Parlimen Bukit Gantang, YB S Manikumar YB Bkt selambau & YB Malcom YB Batang Ai.

"katakanlah wahai Allah tuhanku yang memiliki kerajaan, mengurniakan kerajaan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, Engkau rampas dari sesiapa yang Engkau kehendaki, Engkau memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, ditangan kekuasaan Engkau sahajalah wahai tuhan segala kebaikan dan Engkau maha berkuasa di atas segala-gakanya".











PESANAN UNTUK WAKIL RAKYAT
  1. Jangan hampakan rajyat yang dahagakan demokrasi dalam pembinaan fizikal & spiritual
  2. Teruskan menghampiri rakyat marhaen yang sering dugla-gulakan apabila tiba pilihanraya, mereka bukan tidak cerdik mengambil 'itu & ini' tapi itulah hakikat bahawa mereka adalah golongan terdesak.
  3. Berusahalah mencapai hasrat menjadikan Malaysia sebuah negara yang aman & damai, satukanlah hati-hati yang menderita kekusutan akibat politik.
  4. Serahkanlah pada Illahi agar dibantu urusan YB dalam melaksanakan proses mencapai matlamat yang ingin dicapai.

“Wahai Tuhan Kami, berilah kami perasaan takut kepada-Mu yang dapat menghalang kami dari kemaksiatan dan berilah kami ketaatan kepada-Mu yang menyampaikan kami ke syurga-Mu, dan berilah dan berilah keyakinan yang memudahkan kami menghadapi bencana di dunia" Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat

0 komen:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JIWA DAIE OTAK FIQH |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.