UPDATE DIRI


Salam Aidilfitri lagi...

JEMAAH

Pose 6
emm....sahabat-sahabat tentu dah habis kan, ana baru bnak mula arap-arap dapat habiskan. Ye lah tiap2 hari turun rumah ke rumah promosi. ( alasan je) Nabi dulu pun pergi perang.

Liqa' Aidilfitri Fasi
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, walaupun kehadiran agak kurang dari penyertaan sahabat hardcore (Sukeri zaujah sakit, duan ada kursus, madi, pijo, yus, zali & friends semua duk luar negara, Zaidan adA KENDURI KOT) namun ianya agak meriah dengan ketibaan 3 figure parti. refer sini kelab fasi. dengan kesungguhan dari sahabat-sahabat banyak juga sumbangan tempohari. Syukran jazilan atas semua moga Allah permudahkan urusan antum.

Dalam ucapan perasmian & tazkirah dari pengasas & penasihat Cg Mad bahawa kami merupakan bayangan untuk kepimpinan akan datang samada kami mampu atau tidak inilah barisan pelapis yang akan mewarisi kerja yang akan ditinggalkan oleh pimpinan sekarang.

Ijtima' Aidilfitri

Juga sempat menghadiri majlis bersama pimpinan pada raya ke 4 bertembung dengan perkahwinan Zainudin, bertemu sahabat lama (ghazali, nik anuar, ustaz Azam, Cik As & ramai lagi), dengar ucapan pimpinan berkaitan isu semasa menjadikan diri kita ini sebagai duta untuk menjelaskan kesalahfahaman sahabat-sahabat mengenai perjuangan di Terengganu.

Kerjaya

PTG
masih di PTG walaupun time interview dulu rasa-rasa nak setahun je, last2 dah nak masuk 3 tahun. Zaujah pun dah nak boleh baby pun. Rasanya tahun hadapan ana perlu agresif cari rezeki untuk tampung keluarga. yelah mana tahu sebarang kemungkinan akan berlaku, pasti insurans or simpanan untuk isteri dan anak perlu ada bagi harta untuk mereka.



RUMAHTANGGA

Rumah dalam impian nak cari supaya mudah sikit pengurusan diri, sekarang duk menyewa RM 200 sebulan, + minyak kete, installment kete , makan minum + fun & hiburan sikit2. rasa2 kena bukak bisnes sendiri sambilan. Zaujah nak mintak KPLI insya Allah jikalau terpilih maybe ada perubahan dalam hidup ini.

Baby dijangka keluar nak lihat muka walid 7 ummi 25 November 2008 ni, dalam sebulan lebih lagi. nama-nama sedang diteliti, jikalau sahabat ada permohonan untuk memberi nama dialu-alukan sekarang sebelum tarikh tutup.

Raya ke 3 baru-baru ni kami telah buat majlis doa selamat untuk bakal Ummi bagi memudahkan dan selamat dalam kehidupan.


0 komen:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JIWA DAIE OTAK FIQH |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.